29 юни 2013 г.

Ии, тя каза "да" - And "Yes" she said...

Здравейте, прекрасни светулки,

Пак съм тук, отново след мнооого, даже твърде много време, но пък за сметка на това пълна с желание и светли мисли. :)))

Темата е ясна - все пак сме в сезона на сватбите. И така, аз също не можах да се скатая. Та даже не веднъж, а два пъти ме "изнудиха" галантно да поразкарам мързела и да взема да сторя нещо хубаво с ръце и приятно блуждаеща мисъл.

Отново с телефон - простете, но фотоапаратът и принтерът още чакат своя ред в семейния бюджет. :)

 Тук искам да благодаря на Гери (arcadia) за чудесния печат на булка, който за съжаление не успях да използвам сега, но със сигурност ще стане част от нещо по-натам.

Това е първата картичка. Сватбата е българо-американска. Булката е мъничка, ефирна и нежна, и консервативна. Това ми беше подадено като информация и за това и картичката е някак "стегната" за моята пъстроцветна разточителност иначе. Хареса ми обаче, все пак сватбеното ми бе за сефте. Ето я - в свободен вариант и готова за поднасяне:

 
И, да, направих я в последния момент за няколко нощни часа. Снимах я ня бюрото в работата и не знам до колко можете да я видите, но да кажем, че това е моята версия за "бяла" картичка. Най-доволна съм, че имаше много очарована поръчителка. И, за това си струваше.
 
Следващата сватбена картичка, която ви показвам е на тема, която някои много скъпи хора отдавна очакват и ръчкат да видят при мен. Ами, Кат, ето на - след като толкова дълго време ме бомбандира с прекрасно слънчогледово вдъхновение - най-после се роди първото ми нещо с най-любимото ми цвете. Благодаря за неуморното триене сол върху невдяващата ми тиква. :)))
 
 

 Трябваше плик за пари да направя в случая, но ползвах т.нар. "издърпваща кутия-картичка", защото хич не ми се правеше стандартен плик.

 На гърба на медальона с пожеланието са инициалите на младоженците, да са живи и здрави. Не ги познавам, но знам, че са скъпи за поръчителя и се постарах.

 Цветовата комбинация в сиво и жълто сигурно не е най-сватбената възможна, но много ми хареса.
 
 В кутийката ще легнат мънитата подарък с пожелания за много весел и честит семеен живот.
 Слънчогледите си направих по-"семчести" с малки цветчета от един пънч, който си купих покрай друг пънч, благодарение на любима картичко-фея - te4eto. В случая свърши работа не точно по предназначение. :))


 Ами, това е от сватбените ми виждания по въпроса.

От месец "проектирам" една друга работа и се надявам скоро да мога да ви я презентирам. Ама наистина по-скоро си пожелавам.

Много ви благодаря, че отново се отбихте и издържахте до тоз край :)

Топли поздрави,
shMe



14 коментара:

  1. еее супер, нямах търпение да ги видя тия твои "обикновени" и "простички" сватбени картички.Някак си не ти се получава нито да ги правиш бързо, нито да ги правиш обикновени нешата. Винаги влагаш мисъл и душа в тях и това си личи. А за слънчогледите какво да кажа - впечатляващи, свежи, слънчеви и много много готини. Откога ги чакам да огреят блога ти. Дано по-често ги виждам във всякакви разновидности - отиват ти много.

    ОтговорИзтриване
  2. Прелест! И двете са чудесни, но слънчогледите са ми безапелационен фаворит - просто са великолепни!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни, но слънчогледите са ми фаворит.Браво, Петенце, нямате, нямате, пък после като връхлетиш......С нетърпение очаквам всяка твоя нова картичка.Прекрасни са !

    ОтговорИзтриване
  4. Много са карасиви и двете - очите ми останаха в тези слънчеви слънчогледи!

    ОтговорИзтриване
  5. И двете са разкошни, Пете!Слънчогледите ти са възхитителни, толкова реалистични и красиви!

    ОтговорИзтриване
  6. Ехааа- каза тя- и после се усмихна :). Страхотни са, но понеже обожавам слънчогледи номер 2 ми лежи на сърчицето много. Браво, мила. Липсваш ни много и когато се появиш просто ни оставяш без дъх и си казваме - Струваше си чакането. И както Катето е казала, хич не ти се получава комбинацията набързо и обикновени. Затова хич не се обяснявай. Топли поздрави и много целувки, феичке :)

    ОтговорИзтриване
  7. Тъкмо се чудих защо зачезна :) Слънчогледите са изумително прекрасни, браво на теб!

    ОтговорИзтриване
  8. Миличка... ей там някъде в текста около моето име (тук гордо се пъча без да знам защо) е любимата ми реплика в тази публикация "свърши работа не точно по предназначение"... ама най-обичам така!!!
    И се кефя много като видя, че някой е реализирал на пръв поглед шантава идея, в която обаче е вложил мисъл и усещане... и новаторство понякога.
    Затова са ти толкова слънчеви слънчогледите и привличат погледа като магнит!!!
    Браво на теб!

    ОтговорИзтриване
  9. Чудесни са! Слънчогледите са великолепни, но първата ми легна на мен на сърцето. Стегната, стилна, красива, а надписът...уникален! Браво. Очаквам и новото начинание, а може и вече да е започнало, ако е същото за което си мисля...:) Успех!

    ОтговорИзтриване
  10. Твоите слънчогледи са уникални - е такова нещо не би ми хрумнало - да направя сърцевината от малки цветчета, по-скоро бих налепила истински семки (от мързел) ;))) Слънчогледите ти са като живи - обемни, детайлни, фантастични.
    Първата картичка е много нежна и калите са истинска класика - много ги харесвам с тяхната бяла чистота и кадифен допир (няма да се изненадам, ако и те са ръчно правени)

    ОтговорИзтриване
  11. Ех, мили момичета, толкова ви благодаря за чудесните коментари и милите думи. Както винаги ми стана много хубаво от всяко ваше приятелско намигване. Дано успея скоро да ви усмихна отново :)ххх

    ОтговорИзтриване
  12. шМи, справила си се прекрасно със задачата! Слънчогледите са идеални за повода :-)Колкото до цветовата комбинация - според мен е страхотна - лятна и много свежа! :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ей, Дилянка, много ти благодаря за хубавите думи и оценка :)ххх

      Изтриване
  13. Прекрасни сватбени картички мила!Слънчогледите определено ме заплениха.Много добре подбрани цветове, всичко в хармония.Както винаги радост за очите:)

    ОтговорИзтриване