6 март 2013 г.

Мъжка му работа - Boys' business

Здравейте гушльовци,

Пак съм бърза днес. Дизайн, техника и изпълнение в няколко часа.

Ами, разберете ме, налагаше се. :))) Спешна поръчка от снощи за утре - на хората им трябваше специална картичка за юбиляр на 40 г., който май не се радвал много много от новата 4 отпред. :) Единственото друго, което разбрах за човека, бе "море" и "мотори".

Ами, моторите останаха за следващия път. Имам идеята и ще я сложа в бележника за съхранение. :)

Концепцията ми беше "компас". Първоначалната ми визия за това какво искам да направя обаче беше доста засукана и нямаше да мога да я осъществя в рамките на днешния ден. За това най-после и аз направих telescopic картичка.  Прекрасна и интересна интерактивна картичка. Ето за вас едно много симпатично уроче от Beate Johns.



Лично на мен направата на картичката беше изключително приятна и за себе си съм доволна как се получи. Заради посоката на движение на кораба, реших моето отваряне да е настрани, а не обичайното нагоре.


Имаше много ембосинг, дистрес мастила и морски бриз. Корабът, компасът и картата са от марин сета на Viva Decor, който много си харесвам. Надписът на медальончето е от много хубав комплект от Whimsy Stamps.

 
 А пък страхотното мото на кораба е digi печат от Beyond The Fringeедин повече от вълшебен блог.

 
 

Специално за целта днес се научих да връзвам 2 вида морски възли.


Другото, което направих и се оказа супер за въртящия момент на картичката, беше това, че използвах истински болтове и гайки. Е, понапудрих ги, де, със златничко, за да седят по в час с другото. :) А това е гръбчето, което реших да не оставям черно и нарочно не скрих гайките. :)



Ами, бързо, бързо - пак се улях. Пак ми се карат, че се "претоварвам". Представяте ли си това "претоварване" от картичкоправене? :)

Искрено се надявам утре като бъде подарена да се хареса от човека.
Няма оцветено тук, но пък мирише на мореее. Блазя ви на всички морски, ей.

Благодаря ви, че ми бяхте на гости. Сладките ми свършиха (по-точно ми ги скриха и тях, освен кафето), но на излизане ви се усмихвам ейййй толкова широко!

Прегръдки,
shMe :)xxx


Предизвикателства/Сhallenges:

Crafty Cardmakers Challenge 86 Masculine Birthday Featuring Technology or a Gadget

DOChB Challenge #46: For A Boy

Papertake Weekly Challenge: Anything Goes  

Whimsy Stamps Inspirations Challenges:Challenge 56 - Add Some Metal (Rubber Design Team Inspirations)

30 коментара:

  1. Ах, прекрасна морска картичка! :)
    Много, много ми хареса - и идеята, и цветовете, и детайлите, и... всичко! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз пък много, много ти благодаря за милия коментар. :)ххх

      Изтриване
  2. Май,май ще станеш спец по бързо правене на прекрасни,сложни и много добре изпълнени картички:)А те мъжките и без това са си малко сложнички.Еееех как ми са заплава на околосветско :))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, Снежи, ако знаеш и аз как мечтая да опъна платната нанякъде... Сърдечно благодаря за хубавите думи :)ххх

      Изтриване
  3. Eeee направо ме разби!:))) Страхотна,Невероятна,Удивителна!!! ... И е достатъчно оригинална и супер нетрадиционна за при мен-така,че те каня най-тържествено да се включиш пак при:))) Уникална и неотразима картичка!!!:))) И аз ти пиша 6-ца днес-хи-хи:D :D :P Благодаря ти,че ме усмихна и днес:) Гуш от мен:)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. При такава тържествена покана и висока оценка как да не дойда, а? :) Аз не бях сигурна дали може с повече от едно, та за това...Благодаря ти много, Вили :)ххх

      Изтриване
  4. Поздравления за идеята! :)Ще се хареса, ще се хареса! От опит знам, че мъжете доста се впечатляват от нестандартните картички. ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много мерси, Маги. Още си чакам обратната връзка, да видим :)ххх

      Изтриване
  5. Момиче, каква фурия си само! За толкова кратко време, толкова впечатляващ и оригинален резултат! Респект към теб! Всичко много, много, ама много ми хареса и вече с истинските гайки и болтчета ме закова напълно. Сега не знам как ще мръдна от екрана. Много усмивки и от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бързаам, Тони, да сготвя колкото се може повече, че да имам големи запаси от положителни емоции. В случая си беше необходима скоростта, де. :) Безкрайно благодаря за толкова позитивния ти коментар :)ххх

      Изтриване
  6. Браво! Замах, креативност, оригиналност - чудесно обмислени детайли и мъжка визия.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ценя мнението ти и току що се усмихнах още по-широко. Благодаря, Танче :)ххх

      Изтриване
  7. Леле, шМииии! К'ви си ги намайсторила пак, девойко! :P <3 Най-яката мъжка картичка, която съм виждала напоследък! :))) Супер много ме грабна! С тия болтове и гайки ме разби! :D Много яка и оригинална идея! Адмирации! <3 Връщам се да прецъквам снимките! :D
    P.S.: шМи, стискам палци сладките скоро да се върнат при теб, а кафето изобщо да не изчезва! :P <3 Че и аз без сладки и кафе, особено сутрин, не мога... :( То си е човещинка! :D
    ХОХОХО <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Човещинка, я, ама кой да ме чуе?:) Много ме зарадва пак с безкрайно позитивните си думи и усмихнат коментар. Благодаря, Джиджи :)ххх

      Изтриване
  8. Прелестна мъжка и морска картичка! Прекрасно съчетание! Няма начин да не се хареса.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много мила си, Тони. Благодаря ти от сърце за хубавите думи и много се радвам,че ти е харесала :)ххх

      Изтриване
  9. Много ми хареса твоята концепция!Прекрасна и оригинална мъжка картичка,няма как да не се хареса!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мила Иринка, като ценител и човек, правещ момчешки картички с лекота, приемам коментара ти като огромен комплимент. Благодаря ти от сърце :)ххх

      Изтриване
  10. Ухааааааа, браво, браво, чудесна картичка си сътворила. И аз напоследък се заглеждам по различни сгъвки и техники и ти направо ми събра очите ;-) Браво!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Обикалям си аз по красивите ви блогове, а виж кой бил при мен :) Чудесно е да се заглеждаш, но по-хубавото е и че ги правиш. Тази цветната серия, дето си подхванала сега мнооого ми се нрави :) Благодаря ти за много усмихнатото ти мнение :)ххх

      Изтриване
  11. шМи, ти си знаеш, че си майсторка на сложните картички, изпипани до последен детайл.Аз, като човек,който нарича собствения си стил джаста-праста, всеки път се чудя ги правиш тия красоти. Другите се впечатлиха от гайките, а аз от факта, че си се научила да връзваш морски възли. Знаеш ли, напомняш ми за един мой любим писател - Артър Хейли, за който знам, че преди да напише нова книга по 2 години изучавал бранша, професията и света за който ще пише. Ти си същата - подхождаш толкова професионално към всяка своя идея, толкова обмислено правиш сложните си картички, че накрая стават истинско произведение на изкуството. Изключително много ти се възхущавам, не за пръв път го казвам, но си е факт. И още нещо - може и да не съм права, но продължавай да "преуморяваш" с подобни занимания, сигурна съм че имаш нужда да се откъснеш от "другото". Целувки от мен. Сега изчезвам, че силиконовия пистолет е включен, аз съм цялата в лилава боя и нямам идея как да завърша започнатите 6 картички :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Уау, Кат, ти нямаше ли картички за правене? Я гледай каква рецензия цяла си ми спретнала :) Толкова хубаво ми стана като я изчетох... Благодаря ти силно за Хейли, възлите и лилавата боя. Усмихвам се мноого широко и чакам "лилавата" серия :)ххх

      Изтриване
  12. Fantastic Mans card, great details. Thank you for joining us at CCM this time.
    Yvonne

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Dear Yvonne, so nice of you to stop by and leave such a lovely comment. I appreciate it, thank you :)xxx

      Изтриване
  13. Fabulous card, love all the details! Thanks for playing with us at Whimsy Stamps!

    ОтговорИзтриване
  14. This is gorgeous! I especially love the little anchor charm. Thanks for joining us at Crafty Cardmakers.
    Fiona x

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Dear Fiona, it's so great to have you here. Thank you for your lovely comment :)xxx

      Изтриване
  15. Really unique layout on this card- love it! Thanks for playing along with my masculine theme at craft cardmakers challenge this week.

    Rebecca x

    http://mellymoopapercrafting.blogspot.co.uk/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. It was truly my pleasure. Thank you so much, Rebecca, for your lovely comment :)xxx

      Изтриване