8 юни 2015 г.

Бележникът на Изи - колко те обича мама? :)ххх

Творя аз, творя, и на сън и на яве,
само дето, лельо, нямам време да ти покажа
що ми е на душата...

Привет, усмивковци и усмивчици,

Промъквам се по сандали поне едно от милион и едното сътворени и поели по пътя си мои съновидения да ви споделя и поканя на свой ред на новата ни микс-медия сцена или


Този път  Мигито  е нашият щедър наградодател.  Тя ще предостави ваучер в размер на 20 лв за пазаруване от нейното магазинче. А нейните страхотни речникови печати с текст на чист български са повече от прекрасни и подходящи за настоящата ни тема, нали?

Ето и моето вдъхновение за вас.
Отново книжка. Този път бележник с микс медия корица. Поръчката бе на майка с много любов към нейната навършваща прекрасните 20 години дъщеря. А главен виновник да се получи финално имаше Бо и прекрасните продукти на Прима. Софт Глос Гелът е просто великолепен универсален продукт, в който съм влюбена до живот вече.
Разбира се, текстът ми е вдъхновен от поръчителката и милионите неща, които искаше да пожелае на любимото си дете.

 И сега думата ми е за всички, които се "притесняват", че нямат подходящ текст на български език, с който да скочат в нашата цветна неразбория. Какво направих аз? Чисто и просто си принтнах текстовете, които ме вдъхновиха (единият дори си го поизмислих малко, в оригинал не ми харесваше толкова) в размера, който ми трябваше. Запечатах ги зад три различни размера кабошони (стъклени лупички, използват се най-често от правещите бижута) и воала моят троен център беше реди. И ето как, ей така, просто можете да си използвате късметчето от сутрешната доза Лаваца или Делмаер и да си го зашиете в проекта.
Толкоз за буквите (надявам се да се чете все пак :)

 Обичам, когато от кутията с метални висулки изскачат баш точните талисманчета и дрънкулки. В случая просто нямах никакво съмнение какво ще използвам.
 С богатата корица, върви практично и семпло "съдържание". Бележникът има много място за писане и добре де - няколко разделителя с мънички екстри.
 Ето няколко акцента. Има закачка, приказки, пътуване, "от мама, с любов..." и т.н. на всички разделители и вътрешните корици.

 Този пък уж по-близък план е за да видите по-добре разкошните прозрачни люспички отново на Прима, които придадоха още по-фенси вид на цялата картинка. Освен това има и от прозрачните мънистенца на Прима, също мега универсални и разкошни за екстра текстура тук там. И двата продукта съм нанесла със Софт Глос Гела.
 И за финал - признавам, явно моята страст са спрей-боите. Миналият път ви показах бронзовата си мания, сега златната, а очаквайте включване и със сребърната в най-скоро време :). Първоначално доста ме плашеше "цапането", но му хванах цаката с картоненото кашонче, което дълго подритвах на терасата. И така, смело въоръжена със спрей в едната ръка и уред за топъл ембосинг в другата пръсках ли пръсках с мега кеф.

Но най се радвам, че най-сетне намерих нещо, което перфектно запечата всичко за нула време. Казва се акрилен гланцов спрей лак за акварел (спрейовете до един са на водна основа). Три прилични напръсквания с изсъхване и "тевна".
Не откривам топлата вода, но за себе си съм доволна, защото имах проблем с улучването на баш точния продукт до сега.
А сега кой ще познае колко цвята и марки спрейове се съдържат в настоящото умопомрачение на шМи?
 
Благодаря ви за търпението първо да изчакате днешната публикация и още повече да стигнете до настоящия и край.
 
С радост,
shMe :)ххх
 
Предизвикателства/Challenges:
 
 
 
 
 
 
 
 
 


13 коментара:

  1. Ай, вълшебнице! За пореден път просто останах безмълвна и бездиханна :)

    ОтговорИзтриване
  2. Мисля, че снимките не успяват да уловят и частица от този толкова скъп, личен и незабравим подарък от майка за дъщеря. Трудна задача е да изразиш чуждите емоции, но ти Пете ми се вижда, че си успяла на 100%.

    ОтговорИзтриване
  3. Повече от прелестно!Браво Пете!И мен ме остави без дъх.Прегръдкиииииииииии

    ОтговорИзтриване
  4. This is just fabulous, shMe! Love the fabulous textures and ephemera on the front and those beautiful butterflies on the back. Just a lovely project through and through! Thanks for dropping this off by our house at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana, Owner

    ОтговорИзтриване
  5. Absolutely breathtaking shMe! I love all the ephemera and the details I find when I enlarge your piece - like the little hanger and the spool and scissors! So pleased you are sharing your project & creativity at 613 Ave C!
    ~ginny,
    DT for 613 Ave Create – [ ATG / Something Special for your BFF]
    Owner: RubberMAD at [GettyCollection.com]

    ОтговорИзтриване
  6. Gorgeous. Colours and embelishment are stunning.

    Marjeta

    ОтговорИзтриване
  7. Gorgeous creation, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    ОтговорИзтриване
  8. Beautiful project, lovely colours.
    Thank you for sharing at Allsorts 'Satin & Lace' challenge and good luck x Susan x

    ОтговорИзтриване
  9. A really beautiful work of art and gorgeous project! I love all the texture you've incorporated into the piece and the colours are fabulous! Thank you so much for sharing and for playing along with us over on the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog... :)

    ОтговорИзтриване
  10. Е, мен не ме остави без дъх, а напротив! :))))))) Дишах учестено и попивах всеки милиметър от зашеметяващия ти проект, който споделяш с нас. Ненадмината си! Респект! Благодаря ти, че ни направи съпричастни с този шедьовър! Card Mania Challendges

    ОтговорИзтриване