7 февруари 2013 г.

Валентинка за Сандро - Biglietto di S Valentino per Sandro

Привет, мили хора,
Hello dear friends
Cari amici, Sandro :)

Това е валентинката, която направих по желание на сестра ми за милия ми зет. Решихме, че ще бъде приятна изненада за него, макар и на първо време виртуална.

This is the Valentine's card I've made by request of my sister for my sweet brother-in-law. We thought it would be a pleasant surprise for him though only virtual for the time being.

Questo e il biglietto di S Valentino che ho fatto su richiesta di mia sorella per mio caro cognato. Abbiamo deciso che sarebbe stata una bella sorpresa per lui, anche se in questo primo momento - soltanto virtuale.

И, така, Сандро, специално за теб е моята интерпретация на модерен Купидон :):

So, Sandro, only for you - here is my interpretation of a modern Cupid :):

Allora, Sandro, specialmente per te ecco la mia interpretazione di un Cupido moderno :):


Бележка на автора :): Моята Купидонка всъщност се казва "Capt. Locke" from KennyK's Steampunk Collection, и е прекрасен печат на Whimsy Stamps.


Бележка на автора :): Може и да ми се смеете, но основата на валентинката всъщност е цветен прозрачен разделител за канцеларски папки...


Бележка на автора :): След като го ембоснах, хубаво "изпилих" релефните буквички с любимата ми картонена пила за нокти.


Бележка на автора :): Дантелата е доооста стара. Изровена е от старите шивашки материали на баба ми :)


Бележка на автора :): Исках по-семпличък и минималистичен дизайн този път (Елито дето ми вика, че са ми все засукани :)))). Не че пак не съм го поокичила, но все пак :)

 
La giggina dice: "Posso anche essere solo una giggina, ma con il cuore che batte solo per un giggio :)! "
 
Предизвикателства, които искам да уважа с тази валентинка/Challenges I'd like to enter with this card:


Goldie, ако ме приемаш в твоето предизвикателство, с уточнението ми, че платформите на обувките и чорапите на моята Купидонка са микс от кафяви, бледо лилави и сиви нюанси. Ако не - пак те поздравявам :))
1. КФП # 154 "Различния цвят на любовта!"

2. Deep Ocean Challenge Blog - Challenge #44 - Love and Lace

3. BMC - Challenge # 72 - Anything goes

4. CopicMarkerEurope - Challenge #13

5. CBN - Challeng # 8

6. 613 Avenue Create - Anything Goes! Challenge #5 - Optional Twist "Love"

7. Whimsy Stamps Inspirations Challenges - Challenge #55 Fancy Edges


42 коментара:

  1. Еее,тази картичка ми събра очите:))) Стахотна е !!!Много ми харесва:) И мацката е страхотна и фона ,а сърчицата с катинарчето са върхът на сладоледа:))) Браво!ХХХ

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, Вили. Много се радвам, че ми се схващат налудничавите понякога идеи :))) ххх

      Изтриване
  2. Жестока картичка...мацинката ми събра очите :)! Радвам се, че те открих и благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз ти благодаря за хубавите думи. Радвам се, че си тук :) ххх

      Изтриване
  3. Еййй браво, нямам търпение да стане 14-ти и да му я даря виртуално:))) Много е хубава, харесва ми:)))Муц!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Ми засукани са, как да не са :)
    Много ведра и нестандартна Валентинка, сигурна съм (предвид националността на получателя :)), че си уцелили право в целта!
    Имаше и едно "метално" предизвикателство, в което също можеш да се включиш (ако не е изтекло), но нека някой да подскаже къде беше...
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Ели. То, баш националността си каза тежката дума :) В металното предизвикателство съм с предишната картичка, а там само по 1 дават, но ти благодаря много :) ххх

      Изтриване
  5. Ееееей, Шми! Че тази пак си е засукана, я виж каква засукана кака е приседнала на тази разкошна мъжка валентинка! :D <3 Аз никога не мога да докарам такова мъжко излъчване на валентинките...
    Аз пък да ти кажа, обожавам сложните ти картички! ;)))
    Страхотна идея с ембосинга върху прозрачната страничка! Поздравления за идеята и най-вече за изпълнението, което както винаги е пер-фект-но! Металните сърца на верижка са перфектният embelishment! <3 БРАВО!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Джиджиии, не си се хванала, не си направила мъжка валентинка, пък аз да ти кажа. Мноого добре знам какво можеш :)) Отново много ти благодаря за прекрасните думи, с които ме глезиш :) ххх

      Изтриване
  6. Уникална, както всеки път... Страшно много ми харесва всяко твое творение. Браво и целувки :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Роси. Много ми е приятно, че радвам хубави и усмихнати хора като теб :)

      Изтриване
  7. Наистина уникална като идея и невероятна като изпълнение!
    Гледах, гледах снимките и пак се връщах...
    Много яка мацка, а сърчицата и дантелата... - приказни! :)))

    ОтговорИзтриване
  8. Браво Шми, отново си много оригинална. Особено прозрачната ембос страница - много е ефектна. А за оцветяването нямам думи - много си добра.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Танче, благодаря ти много. Наистина всичко, което ми казвате ме прави безкрайно щастлива. :) ххх

      Изтриване
  9. Уау !Страхотна е тази мацка и картичката също!

    ОтговорИзтриване
  10. И аз харесвам сложните ти картички, какво да кажа - просто ти се получават!. Много забавна е и тази, определено доста мъжка, и много различна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кати, много ти благодаря. Адмирациите ни в това отношение са взаимни. И ти влагаш сложна серия от мисли и послания в творенията си :) ххх

      Изтриване
  11. Е, ти винаги успяваш да ме впечатлиш с оригиналните си идеи! Това с разделителя и пилата е страхотна идея! Толкова ефектно се е получило! Браво!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси много, Ем. Супер е, че мога да споделя с вас разните ми хрумки и неща, които са ме впечатлили. Надявам се така да съм била мъничко полезна и за някоя начената, но недовършена идейка и за вас :)ххх

      Изтриване
  12. Love it! Great card, amazing coloring. Thanks for visiting our neighborhood at 613 Avenue Create.

    ОтговорИзтриване
  13. Признавам, че не съм голям фен на картинките на KennyK, но точно тези със секси мадамите му са много готини. Много ми харесва картичката ти, закачлива, секси и оригинална! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много, Маги. Наистина тези секси мадамите са доста благодатни за правенето на закачливи "мъжки" проекти. Най-безсрамно се възползвах и в случая :) ххх

      Изтриване
  14. Много готина тая мадама, дето си я използвала и картичката с нея се е получила просто супер. Аз също съм голям почитател на сложните ти картички, но и тази хич не ми изглежда елементарна. Определено при теб нещата стават само изключителни.

    ОтговорИзтриване
  15. Отново уникално добри идеи и изпълнение! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  16. Wow this is a really gorgeous Valentine's card. I really love the wonderful embellishments you have added.

    Thanks for joining us at 613 Avenue Create this week. Hope to see you again next week. DT Crafting Vicky

    ОтговорИзтриване
  17. Gorgeous creation in beautiful colours!
    Thanks for playing with us Bearly Mine Challenge!
    Nela xx

    ОтговорИзтриване
  18. Картичката е зашеметяваща-и мадамата, и буквите,и дантелата =)

    ОтговорИзтриване
  19. Wow what a great fun card.love the image and layout.
    Thank you for joining us at Crafty Bloggers network.
    Kaz.
    CBN DT
    xxx

    ОтговорИзтриване
  20. Grazie cognata:))) Davvero bello! Ho sempre detto che andiamo molto d'accordo sulla creatività.

    ОтговорИзтриване
  21. Жестока картичка! Много оригинална и интересна! Браво!

    ОтговорИзтриване