2 април 2013 г.

Авантюра Първа-с приятен UPDATE :)



Здравейте приятели,

Днес 2 март е хубав и празничен ден за моето семейство. За това избрах тази дата като стартов ден от моята първа Авантюра за вас.

Авантюра, защото още си спомням колко много ми хареса тази думичка, когато бях на 5 г. и как тогава една седмица почти всяко мое изречение я съдържаше. И до сега е така. Е, може би само частта за харесването. :)

Отдавна искам да ви изкажа моята искрена признателност за подкрепата и невероятните красиви емоции, които ми подарявате с прекрасните неща, които правите и с всеки мил ваш коментар. И избрах да започна точно така.

Съвсем скоро ми предстои една от онези гадни терапии и за известно време и за мое огромно съжаление няма да ме има сред вас така активно, както ми се иска. За това и реших, че в този период все пак мога да ви развеселя и заинтригувам като ви поканя при мен на моята Авантюра Първа, която ще продължи един месец до 2 април, 12:33 ч. на обяд, наше си време. :)

Темата, която съм избрала, си дойде сама заедно с желанието ми да направя тази игра. Вдъхновена е от всички вас, на които искрено се възхищавам, коментирам, които успявате толкова често да ме усмихнете и вдъхновите

"Виртуален приятел"

Какво искам от вас? - Направете нов проект - хартиен, бижу, текстил, въобще каквото ви душа иска, вдъхновен и/или посветен на някой, когото познавате или, с когото предимно общувате онлайн. Разкажете ми с прости думички, може и есе разбира се:), с какво и как този човек ви е вдъхновил или най-простичко посочете с кого асоциирате произведението си.

Много си мислих с какво мога да ви зарадвам като наградка. За това реших да са няколко по-разнообразни нещица от хартиената област, където се изявявам и аз, за да могат да отговорят на повече вкусове евентуално.

Не е задължително да ставате мой последовател или да слагате снимчицата на наградката на блога си, но, разбира се, това би ме зарадвало много.
А ето я и нея:




Съдържа 1 блокче дизайнерски хартии Papermania "Vintage Notes", 6''x6'' 32л., комплект картонени пожелания от същата колекция, много хубав дантелен сет прозрачни печати на Viva Decor, винтидж висулки в бронзово и сребърно, 1 блокче дизайнерски хартии Dovecraft "Garden Party", 6'' x 6'', 72 л., към него подходящо ми се стори сладурското прозрачно печатче Физи Градинарят, два чудесни цвята пигментно мастило, 3 цвята букетчета от по 12 силиконови рози всяко и една прозрачна "обувчица", пълна с всякакви джунджурийки като камъчета, брадс и т.н., а тези черните кръгчета, които виждате, са практичната част от компилацията - велкро кръгчета 8 чифта малки и 4 чифта големи самозалепващи и практични.

Приятен UPDATE 1 :): За моя приятна изненада магазин Na Borsata пожелаха да влязат в Авантюрата, като те ще подарят на 2 от вас по техен избор по един брой от новото списание Creativity, бр. 38 Март/Април:


Благодаря им от сърце! :)

Приятен UPDATE 2:):  Понеже много ме трогнаха всички мили ваши думи и цялата позитивна енергия, която ми изпратихте, реших да обявя и втората награда, която подготвих за една от вас, и надявам се да ви хареса. А тя е този много полезен комплект за правене на собствени брадс. Ако искате да видите малко повече за него - прегледайте това кратичко клипче.


От сега си знам, че ще имам големи затруднения при избора накрая, но вие не спирайте да ме затруднявайте. :)))
Искрено се надявам повече от вас да успеят да се включат с вълшебните си проекти в Авантюрата.

Не ви представям вдъхновение, заради маалко по-специфичната темичка. Но мартеничката от предходния ми пост беше вдъхновена и създадена благодарение на много от вас и се измъквам тихо с нея. :)

Ще се радвам, ако се включите и с повечко проекти. Мисля, че по 4 на човече е добра цифричка.

Благодаря ви от сърце. Иска ми се много да се получи една прекрасна галерия от "виртуални приятели".

Сърдечни поздрави,
shMe:)ххх


83 коментара:

  1. Ще ми липсваш, Шми :)...харесва ми как пишеш, харесвам нещата, които правиш и от сърце ти желая всичко гадно да остане по-скоро зад гърба ти...стискам палци до посиняване!!!
    Супер интересна "АВАНТЮРА" ни предлагаш и широко поле за действие...ще се постарая, ще опитам...да бъда авантюрист, заради теб...Благодаря!
    И до скоро :)

    ОтговорИзтриване
  2. И аз обичам думичката АВАНТЮРА, макар последните години да я откривам предимно в книгите. Замисли ме с твоята идея и обещавам да се включа.
    Скъпа Петя, всичко, което бих казала в този момент, ще прозвучи кухо, но наистина ти пожелавам да преминеш през терапията с лекота, да бъде смислено и резултатно тежкото бреме, което се налага да поемеш, но най-вече да съхраниш жизнеността и любовта, които носиш в сърцето си. Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей, Петя! Отскоро открих приказния ти блог и прекарах доста време, разглеждайки фантастичните ти творения. Искам изразя и своята морална виртуална подкрепа за това, което ти предстои. Винаги има надежда. Пожелавам ти много сила и желания резултат от лечението! Ще очаквам и постовете ти - тук имаш много приятели.

    ОтговорИзтриване
  4. И аз скъпа моя отскоро те следя отблизо,но пък с огромен интерес и трепет чакам всеки твой текст и проект. Те, и двете-и текстовете ти и картичките ти винаги ме предизвикват за действие ми причиняват разместване на мозъчните пластве. Ще ни липсваш много,но се надявам отсъствието да е кратко а терапията успешна. Ще стискам всички видове палци и ще ти пращам купища положителни мисли. В "авантюрата" ти разбира се ще се включа незабавно и опасявам се многословно. Силно те гушкам, сладка шМи!

    ОтговорИзтриване
  5. Привет, Шми!Стискам здраво палци всичко да мине както трябва и скоро отново да си на линия! Кураж и късмет!
    Пък на покана за авантюра кой би отказал?
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  6. С огромно удоволствие ще стана авантюрист при теб и заради теб. Ти си нестихващо вдъхновение, забавление и радост за мен! Благодаря ти! Сигурна съм, че всичко е наред. Пращам ти силни прегръдки, много позитивни мисли и сила, за да се бориш! Не си сама!

    ОтговорИзтриване
  7. Скъпа Шми!Искам да си силна,борбена и да не губиш вяра!
    Ще ни липсваш,чакаме те скоро на линия!
    Ще се постарая да се включа,напоследък нямам много време,но за твоята авантюра,
    ще се открадна,искам да те зарадвам и усмихна!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Мила Шми:),аз също те следя от скоро,но с голям интерес и вълнение и ти пожелавам всичко да мине по-най-добрия възможен начин.Сигурна съм,че ще е така,защото хубавите,слънчеви,талантливи и много позитивни хора -като теб заслужават най-доброто:)С интерес следя и чета твоите публикации и се вдъхновявам от оригиналността и творчеството ти,така че със сигурност няма да пропусна твоята първа авантюра:) И определено бих създала нещо ,което да е вдъхновено от теб и асоцииращо се с теб! За мен,ще бъде чест да творя за такава талантливка;) Не знам само,как ще се справя:)Благодаря ти от сърце ,за сърдечните ти коментари,които винаги ми носят много настроение и ме карат да се усмихна:) Това значи ,толкова много за мен...Много те прегръщам и ти пожелавам успех:) Ще те чакам с нетърпение,понеже и аз подготвям изненадка,в която ,ще се радвам да успееш да се включиш...по-скромна,но пък е от сърце:) Трябваше да я публикувам още вчера за Баба ни Марта ,но пак окъснях от грижи,така,че утре ще я видят всички:)
    Прегръдки:)ххх

    ОтговорИзтриване
  9. Здравей! Откривайки твоето местенце, открих не само красота, вълшебство, креативност, но и един много силен, обичащ и обичан човек! Но дори и силните хора понякога имат нужда от чистосърдечна прегръдка, която да прибави още кураж към този, който имат! Силно те прегръщам и ти пожелавам със същата вяра да извървиш трудната отсечка от пътя, който ти предлага в този момент живота!
    Предложението, което ни отправяш е наистина интересно и съблазнително. Ще се постарая да се включа!
    Успех!

    ОтговорИзтриване
  10. Авантюра 1 ми харесва много!
    Шми,пожелавам ти много успешна терапия и възстановяване.
    С нетърпение ще чакам да се завърнеш в блог-пространството!
    Много силно те прегръщам!

    ОтговорИзтриване
  11. Привет Шми,
    изпращам ти мнооого положителна енергия и прегръдки! Ще те чакаме с нетърпение да се появиш :) Много интересна АВАНТЮРА, надявам се да се включа и аз.
    Поздрави
    Ками

    ОтговорИзтриване
  12. Нестихваща емоция,енергия и позитив струи от теб.Това се разбира още от първи думи когато пишеш и бегъл поглед поглеждайки това което твориш.АВАНТЮРА-интересна дума носеща гоооолям елемент провокация и изненада,такава си и ти-винаги изненадваща и
    провокираща ни:)-приемам безусловно да се включа!През следващият месец мислено ще съм до теб и те подкрепям!Вярвам че си силна и ще бъдеш победител в тази трудна игра.Прегръщам те.:)

    ОтговорИзтриване
  13. Скъпа, Шми:)))! Ще ми липсваш! Ще чакам с нетърпение да се върнеш и да ни радваш отново с уникалните си проекти и с публикациите си!:)
    Изпращам много позитивна енергия и знам, че ще те намери:)
    Обичам авантюрите и няма да пропусна!:)
    Прегръщам те силно!

    ОтговорИзтриване
  14. Здравей! Аз искам да ти пожелая сили да се справиш с предстоящото препятствие и бързо възстановяване! Ще се рдавам да видя скоро някой от пъстрите ти проекти и тайк аще е ясно,че всико нещата вече са наред! Ще опитам да се включа и в твоята авантюра.
    Много прегръдки!
    Кали

    ОтговорИзтриване
  15. Мили страхотни момичета, развълнувахте ме много силно с тези топли думи.
    Благодаря ви от сърце за подкрепата, насърчението и вярата, които преливат от прекрасните ви коментари. Приемам цялата работа просто като нещо неизбежно, което веднъж приключило ще ме освободи от много тежък товар и не се съмнявам, че ще е така. :) И как не - при толкова много обич и подкрепа навсякъде? :)
    Ще се опитам поне да ви навестявам и да ви се радвам, когато мога. Искаше ми се да ви покажа още едно две мои неща, но може би ще останат за после.
    Благодаря ви силно за интереса към моята авантюра. За мен означава много и ще очаквам красотите ви с нетърпение. :)ххх

    ОтговорИзтриване
  16. шМи, ти си един истински борец и едно невероятно вдъхновение за мен! <3 Сигурна съм, че всичко ще мине успешно и ще си отново в картичкофурийските редици съвсем скоро - здрава, силна и заразяваща с оптимизъм, както винаги! <3 :) А за да не ни забравиш и за да поддържаме настроението ти, ще се постараем да те зарадваме с красиви проекти... :))))) За мен ще е удоволствие да се включа в Авантюрата ти! За сега единственото, което знам за все още "неродения" си проект, е кой е моят вдъхновител! ;) Благодаря ти за виртуалното приятелство! <3
    Мисли си само за красиви и любими неща, мило талантливо приятелче! :)))) Ние всички сме с теб, подкрепяме те и ти пращаме позитивни мисли! :* XOXOXO

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох, Джиджка, успяваш винаги да ме разтрепериш от вълнение. Не знам наистина с какво съм го заслужила, но ти благодаря от сърце и коремче (както казва големият ми син:). Страхотно е да получиш толкова много позитивни мисли от толкова много и прекрасни хора като теб самата. :)ххх

      Изтриване
  17. Здравей шМи , аз съм от новите творящи момичета! Искам да те подкрепя за предстоящото лечение , да ти изпратя много позитивна енергия и вяра и да ти пожелая леко преминаване на терапията и бързо възстановяване ! Почти всички сте много напред с материята, а аз пристъпвам бавно и плахо и имам още много да уча. Играта - авантюра ми харесва и ако мога да сътворя нещо достатъчно добро по темата - ще се опитам да се включа ! Успех и късмет ! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мила Гери, много съм ти благодарна за това, че толкова сърдечно се обръщаш към мен и ми изпращаш подкрепата си. Съвсем скоро няма да се чувстваш никак нова в това прекрасно море от цветове, идеи и материали. Смело и с желание - те нещата сами се нагласят ;)). Ще се радвам да станеш един от моите авантюристи :)ххх

      Изтриване
  18. Здравей отново, Шми! Само да помоля за email, за да мога да ти драсна нещо :)
    Предварително благодаря и ти желая един прекрасен ден!Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  19. И аз искам мейла ти, ако искаш ти ми пиши - tonya.blagoeva@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  20. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ви от сърце, че сте тук в моята Авантюра. Мейлът ми е beingshme[at]gmail.com. :)xxx

      Изтриване
  21. Ох, толкова бях заета цяла седмица и само си повтарях "играта на Шми, играта на Шми" и ето най накрая, всичко е завършено и изпратено и си седя ,пийвайки си винце и си чета на спокойсвие. Шми, с най-голямо удоволствие ще се включа в твоята авантюра, намирам те за страхотен творец и не по-малко страхотен писър :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хубавото в цялата ми гадна история в момента е, че я нямам моята "заета седмица". Поне не такава, каквато беше :)
      За мен ще е срахотно удоволствие да си мой авантюрист. Благодаря ти съвсем (не)смирено и (не)покорно за страхотните думи. :) ххх

      Изтриване
  22. Ето, то си личи колко съм изморена тази седмица, забравих да ти кажа, че ВСИЧКО ЩЕ БЪДЕ НАРЕД!Изпращам ти много усмивки, палци и положителна енергия и всичко , което ще те накара да се почувастваш по-добре :-)

    ОтговорИзтриване
  23. Вдъхновителко прекрасна, сили ти изпращам аз
    и те чакам скоро пак да си сред нас.
    Силно те прегръщам и от сърце благодаря
    ще се постарая нещичко за теб да сътворя.
    Нещо измислено набързо, но това почувствах.... Благодаря ти за всеки един коментар под моя публикация. Нямаш никаква представа колко значат за мен думите ти. Колко енергия и вдъхновение ми даваш. Изплитам едно наметало от сила, позитивизъм, борбеност и широки усмивки и ти го изпращам, за да те топли. Всичко ще бъде наред, защото го заслужаваш. Ще направя всичко възможно да стана авантюрист и се надявам да успея да те зарадвам. Целувам те и те прегръщам силно. (:

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мила Роси, благодаря ти много силно за стихчето и за голямото чувство, вложено в коментара ти, за всички мили думи. Наистина ще се радвам да станеш авантюрист :)ххх

      Изтриване
  24. Скъпа Кали, не успях да коментирам в блога ти, за това тук ще изкажа искреното си възхищение от този безупречен подарък за Тони. Оцветяването на прелестната фея е истински шедьовър и наслада за окото. Макар и черните коси да са специално свързани с вдъхновителката си, само ще вметна, че аз също съм доста суетна притежателка на дълга черна грива. Благодаря ти, че разказа вашата история. Наистина всичко пасва чудесно на моята Авантюра и за мене е огромна радост, че вече си в нея. :)ххх

    ОтговорИзтриване
  25. Аз за съжаление не съм като Роси дарена с поетична душа, та не мога да редя рими, но мога ти кажа едно: с теб ще сме мислено и ще ти даваме сили да минеш през това препятствие и бързо да си отново с нас тук и да ни радваш с прелестните си творения. Ти винаги си толкова мила, толкова креативна, винаги намираш време да кажеш по някоя добра дума на всеки и носиш толкова много слънце и топлина със себе си! И ето сега е време и ние да ти дадем малко топлина и малко светлина :)))
    Аз на всяка цена ще се включа в тази прекрасна инициатива, въпреки че все още не съм намислила как, но съм сигурна че с такава прекрасна тема ще ми дойде веднага вдъхновението!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мила сърдечна Ем, и твоите думи са подредени като прекрасна песен, която достига до всяко мое сетиво. Благодаря ти от сърце :)ххх

      Изтриване
  26. За реалните или виртуални,въпроса е да ги има,а когато усетиш че носи твоята душа,твори с твоя ритъм и ти носи наслада за сетивата,тогава мисля си че няма никакво значение,че може да е само виртуален,той е в сърцето ти и всеки ден,отваряйки блога си се надяваш да му идеш на гости!Вярвам че и при теб е така,а когато ти се спреш и оставиш мила думичка,тогава и за него си е награда!Нека има много такива за теб,които да те подкрепят,да те усмихват,да усещаш пресъствието им!Аз ти стискам палци и ти желая сили да се справиш ,с личното си предизвикателство,ще те чакаме,ще ти идваме на гости ,ще ти споделяме!Прегръщам те силно:Ива

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мила Иве, благодаря ти, че толкова красиво поразсъждава над моята тема. Мисля, че напълно си усетила и разбрала защо и как се роди тя. За мен всеки ваш коментар, всяка усмивка и намигване, както и безкрайното ми дърдорене по вашите прекрасни местенца е едно съвсем истинско, а не виртуално удоволствие.
      Силно и сърдечно благодаря за милите думи и подкрепата. :)ххх

      Изтриване
  27. Мила шМи, изпращам ти цялата си позитивна енергия, а повярвай ми, тя е много! Пожелавам ти възможно най-лека терапия и бързо възстановяване. Прегръдки и много кураж!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти от сърце, Дилянка, за куража и за цветните дъги, който влязоха през прозореца ми днес :)ххх

      Изтриване
  28. Мила Петя,
    Аз не умея като момичетата да редя поетични думи и не ми се получават, затова искам само да ти кажа, че си в мислите ми. От цялото си сърце и душа ти желая да преминеш успешно през изпитанието, което ти предстои. Нека всички гадости останат по-скоро зад гърба ти.
    Ще те чакаме отново скоро сред нас.
    Изпращам ти силна виртуална прегръдка.
    Десислава

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Скъпа Деси,
      Различни сме и различно изразяваме себе си. Едно е общото - когато се държим като хора и мислим за ближните. Тогава думите дори са излишни. Има само силна емоция и желание да помогнеш, да подкрепиш. И ти го правиш точно така - благодаря ти за пожеланията, за подкрепата и за насърчението. Ще се радвам, ако и ти успееш да се включиш в Авантюрата. Прегръдки :)ххх

      Изтриване
  29. Ти запали авантюрата в мен, мисля че ще успея да попълна квотата от 4 участия! Страхотен вдъхновител си! Гуш!

    ОтговорИзтриване
  30. Забравих да кажа, че update-а е страхотен! Не, че участвам за наградата, тръпката е по-приятна! А в твоята компания винаги ми е приятно! Във второто ми участие пак имаш пръст - позна ли фона? :):):)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Безкрайно се радвам, че имаш този заряд и така чудесно го въплъщаваш в творения. Давай в същия дух! А за фона, бе, не е само мой патент той, но ми е драго, че се сещаш за мен като го използваш и то толкова успешно:) Благодаря ти силно и за новото участие :)ххх

      Изтриване
  31. Всички сме дошли на тези свят с определена мисия. Ако я разчетем и вървим в правилната посока, ще изживеем жизнения си път по-леко и в хармония със себе си! Открих те съвсем случайно в забързаното си ежедневие и съм щастлива от това! Мисля, че ти си един специален човек и всичко, което правиш го доказва по неоспорим начин! Искам да ти дам от своя позитивизъм и от своята енергия, за да се справиш с всички изпитания, които ти предстоят! Искат скоро да настъпи момента, в който ти да бъдеш щастлива и спокойна за бъдещето! Не знам дали ще имам възможност и време, за да се включа в твоята авантюра, но със сигурност ти изпращам обич и сила!!! Гуш! Деляна

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря, Деляна, за това, че поспря и се заслуша, за това, че остана и подари. Просто ей така. Даряваш ми парченце от широката си усмивка и хубавия си ден, а това наистина е дар. Благодаря :)ххх

      Изтриване
  32. Радвам се, че открих твоя блог и то благодарение на твоята авантюра! Макар в последно време да не ми личи обичам авантюрите :)приключенията и всичко ново и различно!

    Нека тази авантюра е началото и има още много поредни!

    Аз се включвам не съвсем авантюристично с моя комплект "Малка, спретната къщурка"

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей и тук, Люляче. Много се радвам и ти благодаря от сърце, че стана авантюрист с този красив и личен проект :)ххх

      Изтриване
  33. Наистина се радвам,че думата Авантюра е любима на още някой и то на толкова позитивен и талантлив творец като теб. Винаги, когато надникна в твоето местенце се зареждам положително, усмихвам се и денят мис е зарежда. Силно стискам всичките си палци за да минеш през изпитанието, което ти предстои и да се завърнеш още по-силна съвсем скоро.Искам да знаеш,че твоята Авантюра ме докосна много с дълбочината си и с красотата си и с възможността да благодаря на някого за вдъхновението. Този някой има сега нужда от голяма и силна подкрепа и аз му изпращам една голяма и силна, макар и виртуална прегръдка и вярата,че ще се възстановиш бързо.
    Радвам се,че имах възможността да бъда твой авантюрист.Благодаря ти за силата, която имаш и за това,че си прекрасен човек когото се гордея че познавам, макар и виртуално.

    ОтговорИзтриване
  34. Петя, не знам дали ще успея да се включа в играта, но държах да ти пратя и от моята положителна енергия! Стискам ти палци и знам, че след поредното изпитание ще си пак тук, с безумно сложните си проекти, усмивката и позитвизма си!Прегръщам те силно!

    ОтговорИзтриване
  35. Благодаря ви, страхотни момичета.
    Връщам се с една не малка победа, с една огромна въздишка на лелеяно облекчение, пазена скрита повече от половин година. Гадно беше, но хората изживяват много по-ужасяващи неща. Знам го, видях го.
    Изморена и изтощена съм, както никога до сега. Ще ми трябва още време за чисто "физическото" възстановяване и отърсване от ефектите на преживяното, но АЗ СЪМ ТУК и ще остана.
    Благодаря ви за това, че споделяхте, че подкрепяхте, че ми говорехте, че вярвахте и се молехте с мен. Благодаря ви, че макар и отслабваща усмивката ми никога не ме напусна.
    Надявам се съвсем скоро отново да имам същата енергия и сили да ви усмихвам и радвам и аз, защото и на вас, мили дами, дължа много.
    Топли прегръдки,
    shMe

    ОтговорИзтриване
  36. Привет, вълшебнице! Радвам се да те видя отново на борда на кораба цветна магия! Не съм се съмнявала, че си тук и ще останеш! Липсваше ни много през тези дни, но съм сигурна, че ще наваксаш бързо! Скоростно възстановяване, много сили и творческо вдъхновение ти желая! Целувки и силно гуш!!!

    ОтговорИзтриване
  37. Привет тук, Ина (Водно кон4е). По някаква причина не мога да пиша в блога ти и затова оставям моя коментар тук. Много се радвам, че Авантюрата ми те е вдъхновила да направиш толкова хубав и емоционален за теб проект. Желая ти леко бременеене и много приятни мигове в този толкова скъп период. Благодаря ти, че си тук :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за топлото посрещане :)
      Мнного се зачудих защо нямам отговор и реших, че сигурно не ме приемаш в Авантюрата си или пък аз някъде съм сгрешила! Не мога още много да се оправя с блога си :( Добре че си ми писала тук, за да знам за проблема (нямам си и на идея как да го оправя) Благодаря ти и за пожеланието, с което ме разконспирира :) Стана ми много мило, защото наистина е много скъп и дългоочакван за мен период!
      Поздрави!
      Ина

      Изтриване
  38. Петя, чета и препрочитам всичко написано по "твоята авантюра". Невероятен човек си - разбрах го, и дано винаги си така борбена, така позитивна, така уверена - сила и късмет да те съпътстват навред! Стискам палци за всичко! Радвам се, че станах част от авантюрата ти, не знам дали ще успея да се включа! Силна прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Скъпа Дани, толкова мили думи, за които ти благодаря от сърце. Една от същинските съставки на истинската авантюра са хората, които срещаш в хода и. Аз съм повече от късметлия, че моята Авантюра ми подари усмивките и красотата на толкова много специални хора. Дано успееш да се включиш, за мен ще бъде истинско удоволствие. Прегръдки :)ххх

      Изтриване
  39. Може да съм от последните,но съм тук!!!Ако това е авантюра,аз съм за!И ти нося пълна кошница с надежда!Благодаря,че оцвети деня ми !Най-сърдечна прегръдка,макар и виртуална!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Приветствам те с усмивка, с блага дума и благодаря, че кошницата пълна сподели. Приемам прегръдката с радост и отвръщам ти и аз така :)ххх

      Изтриване
  40. :) Успях и аз почти накрая да се включа! Благодаря ти за авантюрата, Шми!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз пак да кажа, че много се радвам, че успя. Благодаря ти :)ххх

      Изтриване
  41. Мила шМи, мислиш си че Авантюрата ти свършва днес - жестоко се лъжеш. Оглеждай се, ослушвай се - МНОГО е днешната дума.

    ОтговорИзтриване
  42. Мила shMe, аз не можах да се включа в твоята авантюра...но пък ти нося едно парченце от пъзела - ШАРЕНО е думичката от мен!!!

    ОтговорИзтриване
  43. СКъпа Шми, поздравявам те с блогогодинката ти! Нека да бъде една от многото забавни, вълнуващи авантюри, които ти предстоят. И аз се включвам с парченце от пъзела - СПОНТАННО е моята дума. :)

    ОтговорИзтриване
  44. Мила shMe, както е видно за теб Авантюрата тепърва започва :* Прегръщам те силно и оставям лекичко отворена вратата, защото там на масата с вазичката и красивият пролетен букет е моето парченце от пъзела- ОТ СЪРЦЕ... :*

    ОтговорИзтриване
  45. МИла, Шми, изненадите тепърва започват ....моята думичка е "от приятели"... Стана ли ти интересно?

    ОтговорИзтриване
  46. shMe, твоята Авантюра наистина не е приключила и съм сигурна, че започвайки я, не си имала представа колко почитатели ще събере.Както обичам авантюрите, така обичам и пъзелите. Така че, днес съм тук отново при теб, защото ти нося моята частица от пъзела - УНИКАЛНИ!

    ОтговорИзтриване
  47. ...ама, какво направихте, бе, момичета??? И без това, в момента съм толкова емоционализирана от всичко, което се случи и случва и трябва да се случи ... а вие и още сте ми спретнали и то такова едно - ала приключенско, баш като за мене - тайно и малко крейзи и много, много лично и богато на приятелски усмивки и намигвания... Интересно станало ли ми било? Ами вие как мислите? ... Ама и шМи-то ви ги е подготвило едни такива сочни, за да знаете с кого сте се захванали да препускате. Защото на Кевин Костнър направо си му беше лесно с вълците.
    Благодаря ви ... за всичкото.
    До по-късно,
    шМи

    ОтговорИзтриване
  48. И аз като една видна авантюристка да се изкажа - ти превърна една обикновена авантюра в нещо специално, вълнуващо, интересно, завладяващо...списъкът е безкраен! Дължим ти същото! Моята дума е ВЪЛНУВАЩО. А Кевин Костнър ми един от най-любимите актьори, благодаря, че го спомена :)

    ОтговорИзтриване
  49. ..Скромно ще допълня към пъзела с думичката "ИЗНЕНАААДА".....-)))

    ОтговорИзтриване
  50. Мила Шми, признавам си, че скоро открих блога ти, тъй като тотално се бях оттеглила в някакво си далечно кътче. Прекрасна авантюра, в която за съжаление не можах да се включа, но пък моята думичка днес е "СЪКРОВИЩА"

    ОтговорИзтриване
  51. Здравей Шми,
    моята думичка е "МАЛКИ"...
    Сети ли се вече ?

    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  52. "С мисъл за теб" - това е от мен. Не ми се получи една дума само.

    ОтговорИзтриване
  53. Моята тайна думичка-"Желание"
    Гуш

    ОтговорИзтриване
  54. Мила Шми,макар и да не успях по ред причини да се включа в страхотната Авантюра,няма да пропусна пъзела! Моята думичка за днес е ... СПЕЦИАЛНО... Поздрави и прегръдки:)))

    ОтговорИзтриване
  55. Здравей, Петя! Пропуснала съм това местенце - твоето местенце, но всичко което видях ми хареса - нежно, цветно и топло, така се чувствам тук.
    А ето и моята думичка от мен за теб ..... МЕЧТА!!!
    Много усмивки и сбъднати мечти!

    ОтговорИзтриване
  56. Петя, за теб имам една много специална любима дума - УСМИВКА!
    Така ни усмихна с тази твоя Авантюра, следях я с интерес, нищо че не успях да се включа пряко. Чакам с нетърпение следващите ти вълнуващи проекти!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  57. Здравей, мила! И аз попадам тук сега, в твоето приятно, спокойно и зареждащо с усмивки и позитивизъм местенце! Много ми харесва при теб и твоите Авантюри! Моята специална думичка за теб е - ВЪЛШЕБСТВО!

    ОтговорИзтриване
  58. Здравей, мила Петя!
    Имах огромно желание да се включа в твоята Авантюра, но факторът време ми изигра лоша шега. Включвам се в пъзела с моята думичка за теб - ЗВЕЗДИЧКА!
    Поздрави и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  59. Здравей, мила Шми! Моята любима думичка отива при теб - СЛЪНЧЕВИ! Прегръдки...

    ОтговорИзтриване
  60. Здравей, мила Петя! Имах голямо желание да се включа в твоята Авантюра, но за съжаление фактора време ми изигра лоша шега. Включвам се в пъзела с моята думичка за теб - ЗВЕЗДИЧКА. Поздрави и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  61. Миличка,аз днес за теб имам -НЕОЧАКВАНО!Мисля как много добре пасва на приятелската АВАНТЮРА!

    ОтговорИзтриване
  62. Ех, момичета, как ме вълнувате. Събирам аз парченца от пъзела с тези чудни думички... Дали ще позная обаче? Благодаря ви за страхотните изненади :)ххх

    ОтговорИзтриване
  63. Шми днес имам нова думичка за теб "СКОРО" :)))))

    ОтговорИзтриване
  64. Здравей, Петя! Не успях да се включа в твоята авантюра, но пък с такъв интерес изчетох всичко - то тук си било местенце за ОПИЯНЯВАЩ РЕЛАКС!
    Имам една специална думичка за теб - ЕМОЦИОНАЛЕН ЗАРЯД ....така добре се вписва с АВАНТЮРА!
    УСМИХНАТИ, ТОПЛИ И ПРИЯТЕЛСКИ ПРЕГРЪДКИ от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тази първата може и да я изпусна, но пък знам, че си имала мнооого сериозно и мило оправдание за това. :)
      Толкова се радвам, че тук ти е добре.
      Ааа, и ти ми подаваш парченце от пъзела. Вписва се абсолютно.:) От сърце отвръщам на страхотния поздрав :)ххх

      Изтриване