15 април 2013 г.

Една кутия щастие :)

Здравейте вълшебни момичета и момчета,

Загубих се, но само в прекрасни емоции, изненади и преживявания.

Искам да кажа - сърдечно и искрено БЛАГОДАРЯ за страхотната ви изненада. Очаквах нещичко с парченцата от пъзела, които ми подавахте, но наистина не мислех, че ще е нещо толкова голямо и красиво.
В събота сутринта изнудих мъж ми на тръгване към планината да минем през Еконт все пак да видя какво ми е пристигнало.
Амиии, какво да ви кажа през целия път колата ни вибрираше като върла рапърска машина от моите "вълнения", разглеждайки чудната кутия.

Наистина сте прекрасни - благодаря на всички ви.

Благодаря ви, Ем и Кати, за организацията, идеите, пъзела, всичко!

Днес няма да ви пиша много. Ще ви разкажа всичко в една дълга колекция от снимки. Просто всичката тази красота трябва да бъде показвана и гледана с обич от всички ни.

Първо ще ви покажа моята малка лична галерия от прелести, които получавах през последните месеци от вас, вълшебници такива, и която подредих в малкото си крафтърско кътче. Обичам си ги всичките:

 



 А сега - ето я и нея - моята прекрасна кутия щастие (има и трички, които получих отделно, но мястото им е тук):

 

 






 
































 
Ето я и моята най-голяма радост тези дни или къде и как се загубих:
 
 
А това взех за вас и ви го подарявам с много топли прегръдки и милион усмивки:
 
 
 До съвсем скоро с нови сили и, както вече писах на една чудесна фея - на нов глас!

С обич:
shMe :)xxx






56 коментара:

  1. Зарадвах се заедно с теб! Прекрасна колекция! Ти я заслужаваш! Обещавам да ти направя по-хубаво АТС, това ми боде очите сега, че съм объркала цветовете на дъгата :(. Очаквам да чуя новия ти глас скоро :) Целувки и много гуш!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Aaa, Тони, много си я обичам дъгата-защото си е уникално подредена като за мене. Дори и сестра ми с фобията от копчета го хареса. Така чеее това е едно перфектно АТС. :)ххх

      Изтриване
  2. За завиждане си:)))с тази колекция!Само тихичко да добавя ,...получих пратката и тези дни ще допълваш с още!!!Благодаря за букета,"вдишвах" аромата с удоволствие!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Цял ден се опитвах да заснема поне част от красотата на малките бижута и да я споделя с всички ви, за да им се радваме заедно. :) Много се радвам, че моето нещо е при теб, ааа за допълнения съм готоваа, разбира се (ама съм лакома и ненаситна) :)ххх

      Изтриване
  3. Ехааа, това си е цяло съкровище...

    ОтговорИзтриване
  4. Юхууууууууууууу, браво! Мисията успешна :-)))) Много топли прегръдки от мен :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Теб те ползвах нарочно за "финал" :) Мноооогоо тематично. Благодаря отново за чудната изненада :)ххх

      Изтриване
  5. Радвам се че сме те зарадвали :))) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Безкрайно и наистина изненадващо, въпреки всичките ми подозрения и догадки. Благодаря :)ххх

      Изтриване
  6. Невероятни са всичките! Само мога тихичко да се ядосвам, че не съм разбрала за изненадата, която ти готвят, защото щях да се включа с най-голямо удоволствие!!!
    Страхотно си "губиш" времето :))) ХХХ

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ааа, мила Бо, нищо не си пропуснала, каак? Има място за допълване. А природата и планината действат на човек възраждащо, липсваше ми усещането... :)ххх

      Изтриване
  7. Петенце, за теб винаги и отново. Няма да се уморя да повтарям, че ти си един от най-добрите хора, които съм срещала, истинска добра фея орисница, така че си заслужаваш хубавите неща, които ти се случват напоследък. Гушни момчетата силно и от нас с Марти и Ева. Целувки.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Всички сте такива, вълшебници добри. И си влияем взаимно - едно такова омайно. Аз нямам нищо против. Благодаря наистина за всички прекрасни споделени и подарени красоти. Гушнати и от нас за вас :)ххх

      Изтриване
  8. Йесссс....Най-накрая всичко да си дойде на мястото :))) Честита колекция, мила :) Да те зарежда с много, много сили и настроение :*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Невероятно е. Гледам си ги всичките тези красиви неща с усмивка...и усещам много добро.
      Благодаря! :)ххх

      Изтриване
  9. Петя, чудесна, заредена с толкова положителна енергия публикация - но ти само това заслужаваш - усмивки и добри приятели! Уви, пропуснала съм инициативата, но ще наваксам, като се "събера" пак с материалите си!
    Пожелавам ти от сърце само хубави емоции, здраве и твоите трима мъже да те глезят подобаващо!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Прекрасна Ели, благодаря ти, че дори сега, когато си на прага на твоето ново чудо, пак мислиш за мен с добро. Както на Джиджи, така и на теб силно ви стискам палци за това всичко да протече леко и добре. :)ххх

      Изтриване
  10. Видя ли сега колко е хубаво да колекционираш АТС-та. Твоята колекция сега е в пъти по-голяма от моята и по-важното е заредена с положителна енергия, защото всяко едно АТС е правено специално за теб и е посветено на теб. Ти определено заслужаваш всяка частичка топлинка и обич, които ние ти изпратихме и се надявам да ти помагат и да те топлят.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Десинка, мания страхотна е това и наистина е заредена с толкова красота и добро, че току си я преглеждам час по час. :) Много много съм щастлива. Благодаря :)ххх

      Изтриване
  11. Отговори
    1. Damn right it is! :)) Джиджка, както казах на Ели по-горе, много ви мисля тези дни и здраво стискам палци за леко и спокойно протичане на щастливите ви "мисии". Хиляди целувки и топли поздрави :)ххх

      Изтриване
  12. Страхотно:))))))Много съм щастлива заедно с теб:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много, Снежи. Аз пък съм щастлива, че въпреки упоритото ти мълчание нещо мъничко и от сърце все пак ще те намери до някой и друг ден :)ххх

      Изтриване
  13. Страхотна колекция,а скоро ще има и още попълнения;))) Пожелавам ти още много кутии щастие,та даже и кашони;),смях и радост до насита и още много сбъднати мечти:) Все така да се забавлявате семейно,сред природата на зеленко и много,много такива прекрасни щастливи уикенди с любимите хора:)))Прегръдки:)))ХХХ

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ооо, благодаря много, Вили. С голямо удоволствие и честно казано - лакомия - ще попълвам тази колекция. Толкова е хубаво. Деси ме предупреди, но докато не го усети човек... Много синьо-зелени весели поздрави ;)ххх

      Изтриване
  14. Много, мноооооооооооооого се радвам, че тази мисия завърши успешно! :)))
    Почивката на планина винаги е толкова приятно нещо и така те зарежда, така че сега те чакаме с нови сили да ни радваш с красивите си творения!

    Пращам ти една огромна прегръдка!
    Ем

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Страхотно беше и наистина "презареждащо" сред събуждащата се природа и чистия въздух на планината. Благодаря отново и мноооооооооого, на свой ред, мила Ем. :) ххх

      Изтриване
  15. С много позитивни емоции и весели моменти - ето така се възстановява бързо човек!
    Радвам се,че и аз и останалите момичетата от Варна допринесохме за твоето щастие!
    Голяма прегръдка и от мен!
    Кали

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мила Кали и всички страхотни варненски вълшебници, не веднъж съм казвала на приятели, че вие крайморските чеда всички до едно сте получили дар да творите красота по рождение. Явно наистина има нещо мистериозно във въздуха при вас, защото не спирате да ни радвате с прекрасните си съновидения. Безкрайно съм ви благодарна за това, че изпратихте част от магията си на мен.
      Щастлива съм и ви благодаря, мили момичета, от цяла България (и странстващи такива) за доброто, което ми сторихте :)ххх

      Изтриване
  16. Страхотна колекция! И аз съм много щастлива, че имам парченце от пъзела, защото така имах възможността да се запозная лично с теб! Сега вече знам, че феите наистина съществуват...много топли прегръдки и от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, Усмивке, много радост ми донесе твоето слънчице. Аз също се радвам, че се запознахме, защото срещнах още един много добър и искрен човек. А как ми се хапва от сладкиша с ананас... :)ххх

      Изтриване
  17. Петенце, много се радвам, че прекрасната колекция от красотички е вече при теб :) Щастлива съм също, че и аз допринесох, макар и с малка частичка за твоята усмивка :)
    Целувки от мен...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мила Нуше, всеки принос в тази красота е огромен, защото ми донесе много много вяра и истинско щастие. Благодаря ти от сърце за това, че усмивката наистина не слиза от лицето ми, въпреки и на пук на "щастливите" бръчки :)ххх

      Изтриване
  18. Ура-мисията е постигнала целения резултат! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хихи, и още как, Елинка. Дори в пъти повече, защото още не мога да се събера от емоциите. Топли прегръдки и големи благодарности от мен :)ххх

      Изтриване
  19. Убедена съм, че всяка от нас, правейки своето АТС, е мислила за теб и освен картичките, сме ти изпратили и огромна доза позитивна енергия. Желая ти много, много щастие!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е, мила Вили, толкова много добра и искрена енергия - почти физически може да се усети. За това и исках да публикувам цялата прелестна колекция, защото толкова силна емоция винаги трябва да бъде споделяна. Благодаря ти силно, на свой ред, и от сърце желая много щастие и на теб, и красивото ти семейство :)ххх

      Изтриване
  20. :) Каква прекрасна колекция си събрала!Пожелавам ти само хубави емоции и незабравими моменти с близките ти! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Скъпа Маги, много много усмихнати поздрави и топли прегръдки с още едно мое огромно благодаря за теб :)ххх

      Изтриване
  21. В крайна сметка и феите на доброто трябва да получават такова, така че си заслужаваш напълно тези преживявания!!!!Гуш!!! И......дишай дълбоко! Природата е незаменим лечител на душата и тялото!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за голямото СЪРЦЕ, Делянка :)ххх

      Изтриване
  22. Ехе, страхотна колекция си имаш :). Нека винаги, когато я погледнеш, да те зарежда с много позитивизъм!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Ири, още веднъж за оранжевото топло цвете, което ми подари. Зареждам се и още как :)ххх

      Изтриване
  23. Колко е красиво, позитивно и пълно с добрина в твоя блог! Та и аз да се поспра тук, макар да не съм от пълнилите кашончето за теб, - просто ще се включа на малко по-късен етап ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много магия от много феи се събра - за това, мила Танче. А ти си присъстваш винаги в тази невероятно красива компания, защото доброто се предава по много начини :)ххх

      Изтриване
  24. Супер е!!!! Заслужаваш много, много повече. И ще ти издам една малка тайна :) - когато правя нещо за някого, докато творя аз се моля за този човек. Та с "две" думи - това не едно АТС, а една МОЛИТВА за теб. Гуш и от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, мила Лина, за многото подарена добрина :)ххх

      Изтриване
  25. Мога само да се усмихвам и да съм истински щастлива заради прекрасните емоции, които са успели тези страхотни момичета да ти донесат. Аз за съжаление не успях да се включа, но пък това не пречи да получиш и от мен едно ATC в най-скоро време :-) Много ми харесаха и последните снимки, все такива да бъдат дните ти, шМи! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много, Ди. Много много ще се радвам, ако допълня вълшебната кутия и с една твоя пъстра АТС :)ххх

      Изтриване
  26. http://elispassion.blogspot.com/2013/04/blog-post_16.html
    Още много щастие ти желая Шми - в кутии, в пакети, в приятелства и в прегръдки, и в усмивки. Бъди здрава и много щастлива!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, мила Ели, и при теб да е наситено само с радостни моменти :)ххх

      Изтриване
  27. Силни, силни прегръдки, мила Петя! Дано винаги сияеш от щастие и приятни емоции! Тук при теб винаги е мило, топло и зареждащо, ще се отбивам винаги!
    Още веднъж - приятелска прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Голямо благодаря за хубавото думане и доброто, което ми пращаш :)ххх

      Изтриване
  28. Бях направила една малка серийка АТС-та и едно от тях (най-пищното) бях изпратила за теб.. но се е загубило по пътя- много съжалявам ,наистина ми стана мъчно, чувствам се като " овчица ,загубила се от стадото"-)) но това е поправимо- сега започвам нова серия и първото ще го изпратя отново, , и препоръчано..този път няма губене-)))Така че очаквай още писъмца..Поздрави Пепи

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мила Пепи, разбрах от Ем какво се е случило. Много съжалявам. Сигурна съм, че твоята АТС е била прекрасна. Но пък знам, че си ми мислила доброто и този помисъл си ми го пратила също. Не се загуби - него го получих и ти благодаря от сърце. А колекцията, ако забелязвате, я увеличавам. Така че, ще се радвам, когато я украся и с твоята визитка. Поздрави и на теб :)ххх

      Изтриване