13 март 2013 г.

Продължава простичко - Simple continuance

Здравейте сръчни ръчички,
Hallo crafty hands,

Днес просто искам да ви пожелая нещо в две мини картички. Вдъхновението и темата са от "Less is More": One Layer, Spots and Stripes. Наистина чудесен блог за раличен тип предизвикателства за проекти, които не са по принцип моята стихия, но чиято направа ме предизвиква страхотно.
Открих го за себе си благодарение на MaDe, чиито простички и изчистени творения, които показва там, са невероятно красиви и вдъхновяващи.

Today I just drop by to wish you something with two new mini cards. The inspiration and the theme come from "Less is More": One Layer, Spots and Stripes. This is a wonderful blog for different kind of challenges requiring projects which do not fall within my usual comfort zone. Creating such projects, however, truly challenge me.
I discovered Less is More thanks to MaDe, whose CAS cards, which she shows there are just beautiful and so inspiring.

И така моето пожелание за вас е - ТВОРЕТЕ ОТ/СЪС СЪРЦЕ.
And so my wish for you is - CREATE WITH HEART


Моите импровизрани петна всъщност са резултат от един мини пънч и много игра с уреда ми за айлети и брадс.
My improvised spots are actually the result of playing with a mini punch and my eyelet and brads instrument.

Райетата на първата ми картичка също са необичайни за мен. Ползвах разпънати гумени ластици за отпечатването им и малко топъл ембосинг.
The stripes on the first card are also an unusual for me work - stretched rubber bands used for stamping and some heat embossing.

Е има и едни други "райета", но тъй като в тази картичка са едва на втора страница, реших да ги изнеса в самостоятелна визия на лицевта страна на другата картичка. :)
Well, there are other types of stripes present in this card as well but on page 2. That's why I decided to make their appearance on the front of my second card. :)


 

 Благодаря, че отново любезно надникнахте при мен. :)
Thank you for being so kind and pop up again :)

shMe :)xxx

Отиват само при/ Going only to: "Less is More": One Layer, Spots and Stripes

30 коментара:

  1. Ей, шМи :)...страхотни сааа!И двете са супер интересни и нестандартни, обаче втората ми открадна сърцето,толкова е нежна и красива...стана ми една от любимите твои произведения!
    Радвам се,че чрез моето местенце си открила Less is more и явно,също като на мен, ти е приятно да правиш неща в минималистичен стил...успех от сърце! :)Поздрави и усмихнат ден!:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Опс...разсеяна съм доста напоследък.Пропуснах да благодаря за хубавите и трогващи думи за моите неща, та...Благодаря ти!:)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз ти благодаря, MaDe, за хубавите думи, насърчението и голямото вдъхновение :)ххх

      Изтриване
  3. Много по-трудно е да направиш нещо, аз го наричам "семпло" /не е много правилна тази думичка/, но да е с такова разтърсващо въздействие...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря за хубавия коментар. Определено ще опитвам отново по-натам :)ххх

      Изтриване
  4. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  5. Как си личи shMe, че това което правиш е изпълнено с красиви чувства и е от сърце и със сърце! Прелестни са твоите картички! Изпълнени със съдържание и мисъл! Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз ти благодаря, Делянка, че въпреки откровената ми лаконичност този път, си усетила, че нещата не са правени просто ей така :)ххх

      Изтриване
  6. WOW! These are so different. What a great idea to use rubber bands for the stripes, an old idea but one that I had completely forgotten about.

    Love Sheila x

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Thank you so much, Sheila, for your sweet words. Yes, the idea is old but it's one that deserves reviving. :)xxx

      Изтриване
  7. Two super cards!
    It's a good idea to make the spots into holes!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    ОтговорИзтриване
  8. Ех,миличка страхотни картички ,много впечатляващи от това с ластиците та до тези страхотни кръгове направени с клещите за брадс.:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Снеже, че пак ми беше на гости с тази широка усмивка :)ххх

      Изтриване
  9. Не случайно тези предизвикателства се казват малкото е повече - при теб винаги е така!!! Успяваш да скриеш на пръв поглед толкова много неща...трябва да прочета как си го направила, за да видя някои детайли! Браво, страх=отна си!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси от сърце, мила Тони, че не ме пропусна и този път, макар много да съм скрила с тази си презентация от обичайното за мен, ако има такова , де :)ххх

      Изтриване
  10. Eхаа...майсторска работа!:))) Толкова нежни и изчистени ,а казват толкова много! Много харесвам този стил и искрено се визхищавам на толкова семпли на пръв поглед но толкова премерени и изпипани картички:)Браво Шми!:) Адмирации:)хохох

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, Вили, прекалено висока оценка ми даваш и тук. Чак майсторска не е със сигурност, но пък е от сърце. Благодаря ти :)ххх

      Изтриване
  11. Много ми харесват и двете! Нестандартни и много оригинални! Как си направила тия раета и тия точки, браво на теб за изобретателността! Прекрасно пожелание :)))) Наистина, когато творим от сърце нещата стават много по-красиви! А ти влагаш толкова душа във всяко твое творение, че е удоволствие да се гледат!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много, скъпа Ем, че ме разчиташ. В някои моменти ми е трудно сама да определя какво искам да направя и тогава се раждат моите нестандартности и сериозни отклонения :)ххх

      Изтриване
  12. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  13. Ей, шМи, и тук обра точките, дете! <3 :))))) Как може творец, който е абсолютна фурия в сложните и богати картички, да е майстор и на най-изчистените?! :P Направо ми взе акъла! <3 Браво, браво, БРА-ВО! :)))) И двете са просто прекрасни! <3 Първата с ластиците обаче ми е фаворит!!! <3 <3 <3 Няма толко яка картичка! :)))) Искам ощеее!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не съм, бе, Джиджка. Просто много взе да ми личи умората, примесена с нестихващото желание ръцете ми по някакъв начин да изразят това, което ми е на сърце. Състоянието ми е такова в момента,че мога само да отговоря на тези предизвикателства, които съчетават невероятно много мислене и мечтаене и доста по-малко работа като механично движение. Носи ми спокойствие и удовлетворение. Благодаря ти, че и ти си го оценила :)ххх

      Изтриване
  14. Шми, страхотни са! Много съм впечатлена от изобретателността ти! Прекрасно е как една уж семпла картичка можеш да направиш красива и много ефектна!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много, Маги. Безкрайно се радвам, че ти е харесала и тази моя "черта и точка" :)ххх

      Изтриване
  15. Браво, Шми! Отново показваш интересни идеи и хрумвания! Страхотни попадения! И в предните публикации също - мъжката картичка - поредното уникално творение! И на мен ми се прииска вече на море :)))! ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мила Бо, благодаря ти от сърце за хубавите думи. Ако знаеш как ми се ходи и на мене...

      Изтриване
  16. How clever to use your punch for the dots, lovely cards
    Anne
    x

    ОтговорИзтриване