10 март 2013 г.

Авантюрата - приятен UPDATE

Здравейте мили приятели,

И днес е много хубав празник и за това ще го използвам, за да ви зарадвам още мъничко поне. И така :))) :


Приятен UPDATE 1 :): За моя приятна изненада магазин Na Borsata пожелаха да влязат в Авантюрата, като те ще подарят на 2 от вас по техен избор по един брой от новото списание Creativity, бр. 38 Март/Април:



Благодаря им от сърце! :)

Приятен UPDATE 2:): Понеже много ме трогнаха всички мили ваши думи и цялата позитивна енергия, която ми изпратихте, реших да обявя и втората награда, която подготвих за една от вас, и надявам се да ви хареса. А тя е този много полезен комплект за правене на собствени брадс. Ако искате да видите малко повече за него - прегледайте това кратичко клипче.

 

От сега си знам, че ще имам големи затруднения при избора накрая, но вие не спирайте да ме затруднявайте. :)))
Искрено се надявам повече от вас да успеят да се включат с вълшебните си проекти в Авантюрата.

Топли поздрави:
shMe :)xxx

7 коментара:

  1. Ама само колко си щедра shMe,раздаваш от всичко с пълни шепи:)и най-вече много добро настроение и мноооого усмивки!

    ОтговорИзтриване
  2. Ауууу, това много с правенето на брадс много, ама много ми харесва.Стискам си палци да го спечеля :-))) Колкото до подаръка от "На борсата" само мога да кажа, че е много мило и щедро:-)

    ОтговорИзтриване
  3. Както винаги - при теб е пълно с приятни и още по-приятни изненади. Страхотни са наградите ти, макар и те да са по-малкия ми стимул за участие :) в твоята авантюра

    ОтговорИзтриване
  4. Леле, мила, както винаги се раздаваш и все намираш как да ни зарадваш! Този комплект за правене на брадсове е просто велик! обожавам такива неща и както каза Ани и аз си стискам палци да го спечеля ;)

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  5. Много ви благодаря, мили момичета. Имах известни съмнения дали би ви харесало нещо такова, но вие ме зарадвахте.
    Дано наистина се забавлявате. Чакам ви в Авантюрата :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Как няма да ни хареса такова хитро нещо?! особено се впечатлих от това, че си идват в комплект даже с прозрачни капачета, за да изглеждат съвсем като истински! прекрасно комплекрче е това и съм сигурна, че която и дама да го спечели много ще му се наслаждава!
      А аз вече си готвя проекта, така че ще се включа съвсем скоро при авантюристите :)

      Изтриване
  6. Ехааа,аз пък чак сега намерих време да изгледам клипчето за твоя брадс....и Уау!:))) Не бях виждала до сега такова нещо!:) Супер е комплекта и е изключително интересен и щедър!:)))Благодаря ти за тази уникална възможност:)Много прегръдки от мен!:)ХОХОХ

    ОтговорИзтриване