4 март 2013 г.

Нещо специално - Something Special

Здравейте, мили прекрасни творци,

Не трае сърце. Бях решила да почивам дните преди болницата, но как да почивам като пред очите ми са само цветове и рояк от идеи.

Искам да уважа и рожденичките.
За вас мили момичета, Тони и Вили, е днешното ми убийствено бързо създадено нещо...

Такова нещо не ми се беше случвало до сега - да развия идея и да я осъществя в рамките на няколко часа.

Дано ви хареса, мили момичета, защото е микс от вдъхновяващите цветове на Тони и предизвикателството за нещо нетрадиционно от Вили.

Ще ме извините, че за сега минавам с един "подарък", но не знам как ще се развият нещата по-натам, а наистина искам да ви уважа и двете.

Също ще спомена и Мър-Мяу вдъхновителките - защото има много ново - приятели, печат, акрилни бои, хартии, перли, начин на създаване, мечти...

Ами ето го и него:


 Изключително красивият печат е Owlette на Tiddly Inks.

 
 
Вдъхновението за арките ми е от този урок на Kianel за Cheery Lynn Designs Inspiration Blog.
 
Тя е направила чудесен кафез (аз обаче клетки не обичам), докато на мен ми трябваха по-скоро арки на градински павилион. И се почна едно експериментиране кое къде и как да отиде. За да се получи накрая точно желаният резултат и дамата да се вижда.
 


Фонът зад красавицата е една чудесна магическа гора от блокче на Papermania, която ми създава илюзията за дълбочина.


Използвах няколко перли, включително и една метална, за да си направя приличен връх на беседката -свещник.


Чудесният надпис е печат на Whimsy Stamps, който ми изпратиха като подарък. И точно защото моето произведение се развива в една чудна юнска вечер, този печат просто чудесно ми послужи. :)



Тортичка със свещичка за прекрасните дами.




Благодаря ви от сърце и хиляди целувки.
shMe :)xxx

Предизвикателства/Challenges:

ЧРД blog-че Miss Emerald

ЧРД blog-че Villi

Tiddly Inks Challenge Challenge #104 - Inky Critters

BMCh:Challenge #75 - "Anything Goes"

Мър Мяу Забавлятелство Седемнадесето: "Нещо ново..."

Whimsy Stamps Challenge Blog Challenge 56 - Add Some Metal (Rubber Design Team Inspirations) - a metal pearl on the top of the faux metal arches :)

Allsorts Challenge Blog Week 196 - For a Lady

613 Avenue Create: Anything Goes



56 коментара:

  1. Уау, отново нетрадиционно произведение, но пък в много любими цветове и печат. Аз като архитект се впечатлих от арките, които от друг ъгъл могат да се приемат и за подкови (ти ще уточниш). Толкова новаторски идеи бликат от теб Петя, че с удоволствие прелиствам снимките по няколко пъти. Прегръдки талантливо момиче!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на мен ми заприличаха точно на подкова в един момент, но не беше търсен нарочно ефект, признавам си :) Просто исках да е по-куполеста форма, но и да се вижда дамата, за това леко огънах арките и им сложих железни основи под "дъсчения под" :)))
      Безкрайно благодаря за високата оценка и винаги добрите думи, които имаш за мен, Танче :)ххх

      Изтриване
  2. Невероятно произведение...повече думи нямам!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Чест и удоволствие за мен е твоят коментар. Благодаря ти от сърце :)ххх

      Изтриване
  3. шМи, както винаги разказваш приказка без думи, само с образи и цветове. Уникална си!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кати, Кати, вие сте виновни. Такава емоция ми създавате и такова вдъхновение, че направо ще се пръсна (то сега сигурно и от лекарствата, де :)). Искрено благодаря за хубавите думи :)ххх

      Изтриване
  4. шМи, невероятно е просто! <3 <3 <3 Нямам думи! <3 :)))))) За идеята - ясно, че както всичко, изработено от теб, е изключително оригинална! Нещо, което виждам за първи път! :))) Печатът е страхотен, а оцветяването ти е истинска наслада за окото! :))))) Вълшебен проект! Свещичката подсилва тайнствеността на печата, хартиите и целия проект... просто невероятно! Искрени адмирации! <3 :* XOXOXO

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хей, Джиджке, къде си? Притесних се за теб. Няма те напоследък и усетих. Надявам се всичко да е наред и да почиваш усилено. Благодаря ти силно за страхотните думи, които отново си намерила за мен. Чакам те в моята авантюра :)ххх

      Изтриване
  5. Уаааау, шМи!!! Ти си ненадминала себе си този път! Останах без думи! Изумителен проект! Моите най-искрени адмирации :-) хх Благодаря ти, че показа тази красота в предизвикателството на Tiddly Inks!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти ейййй тооолкова мнооого, Ди. Много ме зарадваха думите ти :)ххх

      Изтриване
  6. oh my my my my my!!!! this is just awesome, I love the way it looks like iron too, that is just so beautiful and clever, its just gorgeous.
    Thank you so much for popping in and sharing it with us over on the Tiddly inks challenge blog
    hugs Lou xxx

    ОтговорИзтриване
  7. С риск да се повторя...Уауууууу...:))) Невероятно красиво,различно и оригинално произведение! Ами какво да кажа Шми,ти си гений...освен едно огромно благодаря за участието ти при мен,таман,бях решила,че съм прекалила с моите изисквания и ето че ти се появи,като спасителен пояс с тази прелест:)Това е електронна свещичка нали?...ако правилно съм разбрала:)Арките страшно ми харесаха,а и подбора на цветовете ти е разкошен:)Благодаря ти от сърце:)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да разбирам, че ти е харасало тогава. Супер много се радвам, че е така. Електронна е, иначе надали щеше да има какво да ви снимам :))) Дано провлача бърз крак на всички. Благодаря ти, Вили, за всичко :)ххх

      Изтриване
  8. Направо останах не само без думи, но и без дъх!
    Не знам откъде ти идват идеите, но ... нека не спират:)!
    Наслаждавах се на оцветяването ти!:)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами омагьосаната гора и по-натам другото да ти кажа от тебе ми дойде. Само чаках да се появиш, за да го споделя :) От онази приказна флип ит феерична вълшебна твоя картичка. Благодаря, че сподели и феята. Като ви казвам, че вие сте виновни за моята лудост, не е шега работа.
      Благодаря ти силно, Бо :)ххх

      Изтриване
  9. This is lovely and thanks for joining us over at Allsorts this week
    x catherine

    ОтговорИзтриване
  10. Wow, this is amazing! What a gorgeous creation! Thanks so much for joining our challenge at Tiddly Inks!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Thank you Marlena.It's so kind of you to stop by and leave me such lovely comment :)xxx

      Изтриване
  11. Absolutely amazing the way it looks like real iron or copper. What a fantastic project! Thanks for visiting our neighborhood and stopping to play with us at 613 Avenue Create.

    Lesia
    DT Member
    I invite you to visit my personal blog at:
    www.memascrafts.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Dear Lesia, thank you so much for your kind words. I appreciate your positive evaluation of my work :)xxx

      Изтриване
  12. Вълшебнице, благодаря ти! Изтръгна ме не само от ежедневните проблеми, задачи и други подобни, но сякаш с магия ме пренесе на едно приказно, вълшебно, леко загадъчно и много романтично, местенце! Не само, че ми хареса идеята ти за беседка, но искрено се възхитих и ахнах колко добре си пресъздала цветовете за моето Фото Вдъхновение №1.
    Благодаря ти, че се включи в него с този невероятен и много оригинален проект. Искрени адмирации за таланта и изпълнението!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мила Тони, нямаш си на представа колко се радвам,че съм ти донесла толкова хубави емоции. Благодаря ти от сърце за прекрасните думи :)ххх

      Изтриване
  13. Gorgeous! Beautifull coloured and I just adore those flowers around. Stunning!
    Thank you for joining us at 613 Avenue Create.

    Huggsss, Angelique

    ОтговорИзтриване
  14. Шми, страхотен проект! Оригинален и изпипан, браво!Нестандартните проекти са ти стихията.
    Най-искрено ти пожелавам терапията да мине успешно и по-леко! Ти си невероятно борбен и позитивен човек! Изпращам ти цялата си положителна енергия и те прегръщам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мила Маги, силно благодаря за всички хубавини, които ми изпращаш. Мнението ти е много ценно за мен :)ххх

      Изтриване
  15. Поздравления,Шми! Винаги ми е приятно да надниквам в твоето вьлшебно местенце!Идеите ти са толкова оригинални и неповторими, изпипани до последния детайл. Идеята с беседката е поредното доказателство за твоя невероятен талант.Стискам палци терапията да мине успешно и ти изпращам безброй приятелски прегрьдки. Мира

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много, мила Мира, за насърчението и добрината. И в твоята прелестна цветна градина прекарвам много време и за мен е истинко удоволствие и чест да получа толкова позитивна оценка от теб :)ххх

      Изтриване
  16. Вълщебна картичка,не мога да сваля поглед.Всичко по нея е приказно,изглежда поставена на повърхността на вода и се рее плавно и леко по течението!Адмирации за чудесният замисъл и още по-невероятното изпълнение!:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, каква хубава асоциация. Благодаря ти от сърце за прекрасните думи :)ххх

      Изтриване
  17. Благодаря ти, мила Шми, за прекрасната емоция, която ми подаряваш всеки път като надникна при теб! Винаги оригинална, винаги перфектна в изпълнението, винаги така позитивна!!!Браво! Продължавай все така!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Червено, червено, изгоря ми лицето. :) Безкрайно благодаря за толкова високата ти оценка:)ххх

      Изтриване
  18. Абе ти ставаш все по-талантлива и изненадваща!!! Това е страшно сладурско:) Бравооо

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хаха, не се закачай с по-големите, ей. Ще чакам орхидеите с нетърпение, да знаеш. И много благодаря :)ххх

      Изтриване
  19. Каква красота, нежност и вълшебство се усеща от това произведение на изкуството - с тия арки е невероятно :)Страшно много ми хареса - моите адмирации

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мила Кати, благодаря ти много за страхотните думи. Много мило ми става :)ххх

      Изтриване
  20. Каквото и да кажа след видяното ще е твърде недостатъчно...Респект!!! И кураж за предстоящата терапия, всичко ще бъде наред - вярвам го!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Скъпа Гери, сърдечно благодаря за толкова милите ти думи и подкрепата. Ще се радвам да участваш в моята Авантюра. :)ххх

      Изтриване
  21. Получило се е невероятно красиво и идейно! Мен ако питаш - по- хубаво е от оригинала!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, огромно благодаря за силната оценка. Страшно се радвам, че ти е харесала :)ххх

      Изтриване
  22. Преди няколко дни попаднах в блога ти и преди да участвам в твоята Авантюра, с удоволствие се връщам в тази публикация да споделя колко се впечатлих и аз от конструкцията на картичката :) Страшно харесвам всякакви раздвижени идейки и признавам си - точно такава не бях виждала.
    Поздравления и за останалите красоти!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мила Цвети, главозамаях се от прелестите, които видях в блога ти. За мен ще е истинска чест и огромно удоволствие да се присъединиш към моята Авантюра. Сърдечно благодаря за много милия коментар. :)ххх

      Изтриване
  23. Уау, това нещо специално ме остави запленена и възхитена! Великолепна идея и перфектно изпълнение! Наистина е много оригинална и раздвижена! Много, много ми харесва!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Безкрайно се радвам, че е харесала и на теб. Много, много благодаря за толкова позитивния коментар. :)ххх

      Изтриване
  24. На мен пък не ми харесва.... Омагьосанаааа съмммм... Благодаря ти от сърце, че стопли моето и ме откъсна от ежедневието. Честит празник, мила shMe. Не спирай нито за миг да твориш. :*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Роси. Усмихвам се от сърце на топлите думи, които винаги намираш за мен. :)ххх

      Изтриване
  25. Прекрасна е - завладяваща и вълшебна...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Толкова се радвам, че е харесала и на теб, мила Вили. Благодаря ти за хубавия коментар :)ххх

      Изтриване
  26. Невероятна е, шМи! Наистина вълшебна...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Защото си има толкова много добри кръстници-вълшебници, които я вдъхновиха :) Благодаря от сърце :)ххх

      Изтриване
  27. Зашеметяващо съзнанието и сетивата произведение, Шми! Прекланям се пред таланта ти!!!!! И честит празник! бъди здрава и носи своята зареждаща енергия навсякъде със себе си!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мила Делянка, изчерви ме до много тъмни до морави чак нюанси. Благодаря ти от сърце за прекрасните думи. Честит празник и на теб и нека тази безумно заразителна усмивка никога не слиза от лицето ти :)ххх

      Изтриване
  28. Една утринна усмивка за теб :)
    http://zabavlqtelstvo.blogspot.com/2013/04/blog-post_23.html

    ОтговорИзтриване
  29. Ех, че хубаво ми беше утрото. Но пък за беля, чак сега успявам да благодаря. Страхотна, страхотна изненада още веднъж. Благодаря, мили дами :)ххх

    ОтговорИзтриване